Hopp over til hovedinnhold

Hvordan gendanner jeg forbindelse efter tabt signal? - Kunnskapsbase / Support og service - Care Tracker Support

Hvordan gendanner jeg forbindelse efter tabt signal?

Forfatterliste

Hvordan gendanner jeg forbindelse efter tabt signal?


Kort fortalt:

Hvis uret viser sig som offline i appen, betyder det, at det midlertidigt har mistet forbindelse. Det kan skyldes manglende dækning eller at det er gået tør for batteri. Du kan som regel gendanne forbindelsen på få trin.


Sådan gør du:

  1. Tjek batteriet.

    1. Sæt uret i opladeren, og lad det oplade i mindst 10 minutter.

  2. Flyt uret til et område med bedre dækning.

    1. Uret har brug for både GPS- og mobilnetværkssignal for at sende positioner.

    2. Prøv at gå udenfor i et åbent område.

  3. Åbn Care Tracker appen, og vent et øjeblik for at se, om status ændrer sig fra offline til online.

  4. Hvis uret stadig står som offline:

    1. Sørg for, at abonnementet er aktivt i Subscription Managementher.


Tip:

  • Det kan tage et par minutter, før forbindelsen genoprettes, når uret igen har signal.

  • Du kan bekræfte, at forbindelsen er gendannet, når urets status vises som Online i appen.


Bemærk:

Hvis uret fortsat ikke får forbindelse, selv efter du har prøvet ovenstående, kan du kontakte Care Tracker support for hjælp.

Til hjelp Ikke til hjelp