Hvordan sendes en besked
Denne guide hjælper dig med at forstå, hvordan fanen Beskeder i Stella Cares Administration System fungerer, og hvordan du sender en besked.
Hvad er beskeder?
Besked-fanen er kommunikationscentret i Administrationssystemet.
Her kan du sende og modtage beskeder, der vedrører brugere i din afdeling.
Sådan sender du en besked
Klik på "Beskeder" i menuen i højre side for at åbne oversigten.
Klik på "Afsend besked" oppe i højre side
I de faner, der herefter åbnes, skal du skrive titlen for beskeden samt selve indholdet.
Klik på “Modtagere” øverst for at vælge, hvilke brugere der skal modtage beskeden.
Klik på “Send”-knappen for at sende beskeden.
Struktur i Besked-fanen
Søgefelt
Brug søgefeltet til hurtigt at finde en specifik besked. Du kan søge efter indhold, afsender eller emne.
Beskedliste
Tabellen viser en oversigt over alle beskeder i din afdeling. Kolonnerne viser:Emne: Titlen på beskeden
Besked: Indholdet af beskeden
Afsender: Hvem der har sendt beskeden
Modtager: Hvem der har modtaget beskeden
Sendt: Hvornår beskeden blev sendt
Åbent: Viser et ikon, der angiver, om modtageren har læst beskeden eller ej
Vis: Giver mulighed for at se hele beskedens indhold
Tips
Hold beskeder korte og lette at læse.
Brug søgefeltet til at finde tidligere beskeder.
vis en besked ikke bliver sendt, prøv at sende den igen
Dansk