Hvad gør jeg, hvis uret er gået i stykker?
Kort fortalt:
Hvis dit ur er gået i stykker, skal du kontakte Care Tracker support for hjælp. De vurderer, om uret kan repareres, eller om det skal ombyttes.
Sådan gør du:
Sørg for, at uret er fuldt opladet, og prøv at tænde det igen.
Hvis uret stadig ikke virker, skal du:
Logge ind i Subscription Management – her.
Kontrollere, at abonnementet for uret er aktivt.
Kontakt Care Tracker support her.
Beskriv fejlen så præcist som muligt.
Oplys urets ID-nummer, som du finder:
i Care Tracker appen
i Subscription Management
på bagsiden af uret
Tip:
I mange tilfælde kan en genstart eller opladning løse problemet, hvis uret blot har været uden strøm.
Hvis uret skal sendes ind, vil du modtage en vejledning om, hvordan det gøres.
Bemærk:
Abonnementet fortsætter som normalt, mens uret er til reparation, medmindre du vælger at sætte abonnementet på pause i Subscription Management.
Dansk