Gå till huvudinnehåll

Hvad gør jeg, hvis uret er gået i stykker? - Kunskapsbas / Support og service - Care Tracker Support

Hvad gør jeg, hvis uret er gået i stykker?

Författarlista

Hvad gør jeg, hvis uret er gået i stykker?


Kort fortalt:

Hvis dit ur er gået i stykker, skal du kontakte Care Tracker support for hjælp. De vurderer, om uret kan repareres, eller om det skal ombyttes.


Sådan gør du:

  1. Sørg for, at uret er fuldt opladet, og prøv at tænde det igen.

  2. Hvis uret stadig ikke virker, skal du:

    1. Logge ind i Subscription Managementher.

    2. Kontrollere, at abonnementet for uret er aktivt.

  3. Kontakt Care Tracker support her.

    1. Beskriv fejlen så præcist som muligt.

    2. Oplys urets ID-nummer, som du finder:

      1. i Care Tracker appen

      2. i Subscription Management

      3. på bagsiden af uret


Tip:

  • I mange tilfælde kan en genstart eller opladning løse problemet, hvis uret blot har været uden strøm.

  • Hvis uret skal sendes ind, vil du modtage en vejledning om, hvordan det gøres.


Bemærk:

Abonnementet fortsætter som normalt, mens uret er til reparation, medmindre du vælger at sætte abonnementet på pause i Subscription Management.

Hjälpfull Oanvändbar