Rediger afdeling
Denne vejledning forklarer, hvordan du redigerer en eksisterende afdeling i Stella Cares Administrationssystem. Funktionen bruges, når oplysninger som navn, overafdeling, betaler eller standardgeofence skal opdateres.
Sådan redigerer du en afdeling
Gå til menuen Afdelingsoversigt i venstre side af Administrationssystemet.
Find den afdeling, du vil ændre, i oversigten.
Klik på rediger-ikonet (✏️) ud for afdelingen.
Formularen “Rediger afdeling” åbnes.
Ret de ønskede oplysninger:
Afdelingsnavn: Opdater navnet, hvis afdelingen har fået et nyt navn eller ændret funktion.
Overafdeling: Vælg eller skift den overordnede afdeling, som afdelingen hører under.
Kunde: Vælg eller skift afdelingens standardbetaler.
Ønsker du at tilføje nye betalere, skal du kontakte Stella Care Support via formularen her eller ring til os på +45 42 42 90 60.
Standard geofence: Vælg det geofence, som skal gælde for afdelingens borgere.
Tryk Gem for at gemme ændringerne, eller Annuller for at forlade uden at gemme.
Når du ændrer en afdeling
Ændringer træder i kraft med det samme i Administrationssystemet.
Hvis du ændrer overafdeling, flyttes den redigerede afdeling under den nye struktur.
Ændring af standardbetaler påvirker fremtidige fakturaer, men ikke tidligere udstedte.
Tips
Sørg for, at afdelingsnavnet er entydigt og følger samme navngivningsstruktur som de øvrige afdelinger.
Brug standardgeofence for at sikre ens sikkerhedsopsætning på tværs af borgere i samme afdeling.
Kun brugere med administratorrettigheder kan redigere afdelinger.
Dansk