Gå til hovedindhold

Rediger afdeling - Videnbase / Administrationssystem / Afdelingsoversigt - Stella Care Support

Rediger afdeling

Forfatterliste

Rediger afdeling

Denne vejledning forklarer, hvordan du redigerer en eksisterende afdeling i Stella Cares Administrationssystem. Funktionen bruges, når oplysninger som navn, overafdeling, betaler eller standardgeofence skal opdateres.


Sådan redigerer du en afdeling

  1. Gå til menuen Afdelingsoversigt i venstre side af Administrationssystemet.

  2. Find den afdeling, du vil ændre, i oversigten.

  3. Klik på rediger-ikonet (✏️) ud for afdelingen.

  4. Formularen “Rediger afdeling” åbnes.

  5. Ret de ønskede oplysninger:

    1. Afdelingsnavn: Opdater navnet, hvis afdelingen har fået et nyt navn eller ændret funktion.

    2. Overafdeling: Vælg eller skift den overordnede afdeling, som afdelingen hører under.

    3. Kunde: Vælg eller skift afdelingens standardbetaler.

      1. Ønsker du at tilføje nye betalere, skal du kontakte Stella Care Support via formularen her eller ring til os på +45 42 42 90 60.

    4. Standard geofence: Vælg det geofence, som skal gælde for afdelingens borgere.

  6. Tryk Gem for at gemme ændringerne, eller Annuller for at forlade uden at gemme.


Når du ændrer en afdeling

  • Ændringer træder i kraft med det samme i Administrationssystemet.

  • Hvis du ændrer overafdeling, flyttes den redigerede afdeling under den nye struktur.

  • Ændring af standardbetaler påvirker fremtidige fakturaer, men ikke tidligere udstedte.


Tips

  • Sørg for, at afdelingsnavnet er entydigt og følger samme navngivningsstruktur som de øvrige afdelinger.

  • Brug standardgeofence for at sikre ens sikkerhedsopsætning på tværs af borgere i samme afdeling.

  • Kun brugere med administratorrettigheder kan redigere afdelinger.


Hjælpsom Unyttig information