Gå til hovedindhold

Hvordan sende en besked - Videnbase / Administrationssystem / Beskeder - Stella Care Support

Hvordan sende en besked

Forfatterliste

Hvordan sendes en besked

Denne guide hjælper dig med at forstå, hvordan fanen Beskeder i Stella Cares Administration System fungerer, og hvordan du sender en besked.

Hvad er beskeder?

Besked-fanen er kommunikationscentret i Administrationssystemet.

Her kan du sende og modtage beskeder, der vedrører brugere i din afdeling.

Sådan sender du en besked

  1. Klik på "Beskeder" i menuen i højre side for at åbne oversigten.

  2. Klik på "Afsend besked" oppe i højre side

  3. I de faner, der herefter åbnes, skal du skrive titlen for beskeden samt selve indholdet.


  4. Klik på “Modtagere” øverst for at vælge, hvilke brugere der skal modtage beskeden.

  5. Klik på “Send”-knappen for at sende beskeden.



Struktur i Besked-fanen

  • Søgefelt
    Brug søgefeltet til hurtigt at finde en specifik besked. Du kan søge efter indhold, afsender eller emne.

  • Beskedliste
    Tabellen viser en oversigt over alle beskeder i din afdeling. Kolonnerne viser:

    • Emne: Titlen på beskeden

    • Besked: Indholdet af beskeden

    • Afsender: Hvem der har sendt beskeden

    • Modtager: Hvem der har modtaget beskeden

    • Sendt: Hvornår beskeden blev sendt

    • Åbent: Viser et ikon, der angiver, om modtageren har læst beskeden eller ej

    • Vis: Giver mulighed for at se hele beskedens indhold

Tips

  • Hold beskeder korte og lette at læse.

  • Brug søgefeltet til at finde tidligere beskeder.

  • vis en besked ikke bliver sendt, prøv at sende den igen


Hjælpsom Unyttig information