Gå till huvudinnehåll

Hvordan fornyer jeg et abonnement, der er sat på pause? - Kunskapsbas / Abonnement og betaling - Care Tracker Support

Hvordan fornyer jeg et abonnement, der er sat på pause?

Författarlista

Hvordan fornyer jeg et abonnement, der er sat på pause?


Kort fortalt:

Hvis du tidligere har sat et abonnement på pause, kan du nemt forny det i Subscription Management-portalen. Når abonnementet er fornyet, bliver uret aktivt igen og begynder at sende data.


Sådan gør du:

  1. Gå til Subscription Managementher.

  2. I Dashboardet får du en oversigt over dine ure.

  3. Find det ur, hvor abonnementet er sat på pause, og klik på det.

  4. Vælg Forny abonnement.

  5. Bekræft, at du ønsker at forny abonnementet.

  6. Efter fornyelsen bliver uret aktivt igen, og abonnementet fortsætter som før.


Tip:

  • Når abonnementet er fornyet, genoptages faktureringen automatisk.

  • Uret begynder at sende GPS-positioner og alarmer igen, så snart abonnementet er aktivt.


Bemærk:

Du kan til enhver tid sætte abonnementet på pause igen, hvis du midlertidigt ikke bruger uret.

Hjälpfull Oanvändbar